18 weken zwanger

Home Forums Zwanger zijn Zwanger zijn algemeen 18 weken zwanger

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Redactie
    Sleutelbeheerder

Het hartje van je kindje pompt wel dertig liter bloed per dag rond. Dat betekent dat ook jouw hart sneller pompt. Blijf gezond eten en voldoende bewegen. Deze week is je kindje druk bezig om zijn oogspieren te trainen. Hij of zij kan er scheel van kijken. Jammer dat je dat niet kan zien. Als je voor de eerste keer zwanger bent zal je buik nog niet heel groot zijn. Ben je al moeder dan is je buik waarschijnlijk een stuk groter. Is jouw buik al behoorlijk groot of valt het wel mee? Ben jij al bezig met zwangerschapskleren? Weet je nog leuke winkeladressen of websites? Geef ze door aan andere zwangere dames!

Redactie
    Sleutelbeheerder

Ik ben nu 18 weken zwanger! Volgende week de 20 weken-echo! Wel erg spannend hoor!! Ik denk dat ik vanaf dan, als alles goed gaat, echt volop kan genieten. Ik geniet nu ook natuurlijk, maar lange tijd toch een beetje bang geweest. Komt vast omdat ik zwanger ben geworden via IVF.

Mijn buikje is nog niet heel groot, maar mensen beginnen het nu wel te zien. Kunnen jullie de kleine al voelen? Mijn placenta ligt voor, dus het schijnt dat je de kleine dan pas iets later kunt voelen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.